LEADS_LTM

מהו ליד ואיך הוא נוצר ב-LTM?

אנו מזמינים אתכם לקבל את כל המידע המקיף על תהליך העבודה שלנו. מטרתנו היא לנהל עבורכם תהליך אספקת לידים שוטף ויעיל המכוון לא רק לכמות אלא גם לאיכות הפניות, כך שיגדיל את פוטנציאל סגירת העסקאות והיקף ההכנסות בחברה.

?מהו ליד

המונח ליד מתייחס ללקוח פוטנציאלי אשר מתעניין במוצר או שירות מסוים. פרטי הליד יכילו נתונים בסיסיים: שם, טלפון ופרטי יצירת קשר נוספים ועד לפרטים רלוונטיים לשירות הספציפי. לדוגמא, בתחומי ההשקעות והנדל”ן נבקש לדעת מהו ההון העצמי הפנוי להשקעה; בביטוח – האם הפונה מחזיק בביטוח כלשהו ואם כן איזה וכו’.

תהליך יצירת הליד

:ישנן שתי דרכים לייצר לידים
בערוץ אונליין ובערוץ אופליין מחוץ לרשת. אנו משתמשים בשתי הדרכים על מנת למקסם את הפוטנציאל השיווקי עבור לקוחותינו

אספקת לידים offline

בערוץ זה הלידים מגיעים מתוך מאגרים קיימים וממוקדים בהתאם ללקוח ולשירותו. כדי לייצר פנייה ראשונית אליהם , אנו:

מפיקים דוחות מעקב מפורטים

עורכים שיחות לבקרה ומעקב אחר התקדמות הליד

עורכים טיוב טלפוני ראשוני

עובדים לפי תסריט שיחה ממוקד התואם לדרישות הלקוח

מתדרכים את נציגינו לגבי אופן הפנייה

מאתרים את הלידים הרלוונטיים

אספקת לידים Online

בערוץ זה הלידים מגיעים באמצעות פרסום ממומן ברשת אותו אנו מנהלים עבור הלקוח, בהתאם לצרכיו ותקציבו האישי. אנו ב LTM משקיעים את מירב המאמצים בתכנון, הקמה ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים כך שלקוחותינו מקבלים את הלידים הרלוונטיים והאיכותיים ביותר, מה שמבטיח להם סיכויי הצלחה גבוהים בתהליך המכירה.

שתילת באנרים באתרי אינטרנט

פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק

שיווק ברשתות החברתיות

כתבות תדמית ותוכן שיווקי

דפי נחיתה שיווקיים

הלידים המגיעים דרך הקמפיין עוברים תהליך “טיפול” בדומה לאלה המגיעים מערוץ ה Offline:

עורכים טיוב טלפוני ראשוני

עורכים שיחות לבקרה ומעקב אחר התקדמות הליד

מפיקים דוחות מעקב מפורטים

יעילות תהליך העבודה מגיעה יד ביד עם מקצועיות

פרט למהלכי שיווק ומכירה מתקדמים, נציגינו בקיאים בכל עולמות התוכן של לקוחותינו

LTM - מובילים במיקור חוץ מכירתי

LTM – מובילים במיקור חוץ מכירתי

יעילות תהליך העבודה מגיעה יד ביד עם מקצועיות. פרט למהלכי שיווק ומכירה מתקדמים, נציגינו בקיאים בכל עולמות התוכן של לקוחותינו – פיננסים, השקעות, ביטוח ונדל”ן, כך שהם יודעים להעניק מענה מקצועי לכל שאלה המגיעה מפניות הלקוח

מקדמים את החברה שלכם להכנסות גבוהות, בטחון ושקט נפשי

אודות
LTM

ABOUT LTM TEAM

תוך זמן קצר יחסית, הצליחה החברה למנף את ההישגים העסקיים של לקוחותיה בתחום הבטוח ובתחום הפנסיוני, דבר אשר הביא לעלייה בהכנסות וברווחיות שלהם: יותר פניות של לקוחות פוטנציאלים והעלאת שיעור סגירת העסקאות. אותם לקוחות מרוצים העבירו הלאה את הבשורה, דבר שהביא להתרחבות בכמה מישורים: הרחבת קהלי היעד של החברה לכלל שוק ההשקעות (שוק ההון, ונדל”ן); הרחבת שירותי החברה מטלמיטינג בלבד – לטלמיטינג + שיווק ויצור לידים; התרחבות והתמקצעות של כוח אדם: ממוקד קטן למוקד המונה נציגים טלפונים, מטייבת שיחות , סוכני שטח ומנהל מוקד.

מובילים את שוק ההשקעות. מביאים תוצאות. חברת (Lead The Market) LTM– שירותי מיקור חוץ מכירתי ממוקד לתחומי הפנסיוני, פיננסי ,ביטוח ונדל”ן. החברה הוקמה ב2014 על ידי שי חבוט, בעל וותק רב בבית השקעות, בעל הסמכה של יועץ השקעות,ובעלים של סוכנות תיווך לשעבר. החברה הוקמה בשיתוף עם צוות יועצים מוביל מתחומי השיווק והמכירות הפיננסיים, כמוקד טלמיטינג (תיאום פגישות) לסוכני ביטוח פרטיים.

שי חבוט מנכ"ל LTM

ABOUT LTM