LTM | Leading The Market

ייצור לידים באמצעות בוט

מחלקת הטכנולוגיה בחברתינו תשמח לתת לכם פרטים נוספים ומידע על היתרונות והביצועים שמחכים לכם בפרויקט ייצור לידים או פגישות באמצעות רובוט עם דיבור טבעי וזיהוי מענה מתקדם.

אספקה וטיוב לידים כשכמות ואיכות נפגשות:

יש לכם הזדמנות לשנות את כללי המשחק.

אנחנו ב LTM – מיקור חוץ מכירתי ממוקד לתחומי הנדל”ן ועוד – נסייע לכם למקסם את הפוטנציאל הטמון בתהליכים אלה, כך שתוכלו להתמקד במשימות הליבה בחברה ולהגדיל את היקף הלקוחות וההכנסות.

ידע אינו רק כח אלא - הכל!

LTM MARKETING

01.

שיווק פרויקטים

הבחירה בתחום מיקור חוץ של שיווק פרויקטים נובעת כמובן מהאהבה לתחום, אך לצד זאת אנו מאמינים כי מיקוד במקביל לטכנולוגיה המוטמעת במשרד מביאים להתייעלות ומעניקים ללקוח תוצאות מקסימליות.

02.

התמחות בשיווק נדל"ן

מרבית עובדי החברה מנוסים בתחומי הנדל”ן ועוברים הכשרות ועדכונים בתעשייה באופן שוטף וקבוע. החברה כבר שיווקה בכל שנות פעילותה עשרות פרויקטים מקרקעות, דרך דירות והשקעות בישראל ובחו”ל בהצלחה.

03.

יחידת בקרת איכות

לקוחות שלנו מקבלים את הפניות הרלוונטיות ביותר עבורם, לאחר שאלה עוברות תהליך קפדני של טיוב השיחות, בקרה ומעקב שוטפים. ניטור הפעילות משמש גם לחידוד המסר ולהכשרת העובדים.

קיימות לא מעט סיבות לבחור בנו, נתנו לתשוקה להוביל:

כשתשוקה פוגשת ניסיון ומקצועיות.

אצלנו, אוכלים נדל"ן לארוחת בוקר… אנחנו חיים ונושמים את התחום, דבר הבא לידי ביטוי בהרחבת ידע הנציגים על ידי מגוון הדרכות, העברת תדריכים מקצועיים, סקירת מגמות בענף באופן שוטף ובנוסף, באופן שוטף הרצאות מן החוץ. אנו מאמינים שעבודה מתוך תשוקה יוצרת מחויבות גבוהה ומעלה את סיכויי ההצלחה, ולכן חשוב לנו להעביר זאת הלאה לנציגינו.

הכשרה - ניטור - וטכנוגלוגיה

LTM SALES

01.

לידים אופליין

בערוץ זה הלידים מגיעים מתוך מאגרים קיימים וממוקדים בהתאם ללקוח ולשירותו. כדי לייצר פנייה ראשונית אליהם.

  1. מאתרים את הלידים הרלוונטיים
  2. מתדרכים את נציגינו לגבי אופן הפנייה
  3. עובדים לפי תסריט שיחה ממוקד התואם לדרישות הלקוח
  4. עורכים טיוב טלפוני ראשוני
  5. עורכים שיחות לבקרה ומעקב אחר התקדמות הליד
  6. מפיקים דוח“ות מעקב מפורטים

02.

לידים אונליין

בערוץ זה הלידים מגיעים באמצעות פרסום ממומן ברשת אותו אנו מנהלים עבור הלקוח, בהתאם לצרכיו ותקציבו האישי. אנו ב LTM משקיעים את מירב המאמצים בתכנון, הקמה ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים כך שלקוחותינו מקבלים את הלידים הרלוונטיים והאיכותיים ביותר, מה שמבטיח להם סיכויי הצלחה גבוהים בתהליך המכירה.

הלידים המגיעים דרך הקמפיין עוברים תהליך “טיפול” בדומה לאלה המגיעים מערוץ האופליין.

  1. עריכת טיוב טלפוני ראשוני
  2. שיחות בקרה ומעקב אחר התקדמות הליד
  3. הפקת דוחו“ת מעקב מפורטים ללקוח

03.

לידים ופגישות באמצעות בוט

הערוץ הרובוטי הינו על פי דרישה ומשמש כחלק אינטגרלי במאמצי המכירה בערוצי האופליין והאונליין.

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של דיבור טבעי וזיהוי תשובות הליד הפוטנציאלי מעבר לקו הבוט מנהל שיחה שוטפת וכמעט טבעית כאילו היה עושה זאת סוכן מכירות בעצמו.

ערוץ זה יכול לתת מענה הולם ומהיר ליצירת לידים לצורך פגישות.

ערוץ מתקדם זה משמש בנוסף עבור שיחות נכנסות, הודעות חימום, תזכורות לפגישה, וידוא פגישות ועוד.