מחלקת הטכנולוגיה בחברתינו תשמח לתת לכם פרטים נוספים ומידע על היתרונות והביצועים שמחכים לכם בפרויקט ייצור לידים או פגישות באמצעות רובוט עם דיבור טבעי וזיהוי מענה מתקדם.
הבחירה בתחום מיקור חוץ של שיווק פרויקטים נובעת כמובן מהאהבה לתחום, אך לצד זאת אנו מאמינים כי מיקוד במקביל לטכנולוגיה המוטמעת במשרד מביאים להתייעלות ומעניקים ללקוח תוצאות מקסימליות.
מרבית עובדי החברה מנוסים בתחומי הנדל”ן ועוברים הכשרות ועדכונים בתעשייה באופן שוטף וקבוע. החברה כבר שיווקה בכל שנות פעילותה עשרות פרויקטים מקרקעות, דרך דירות והשקעות בישראל ובחו”ל בהצלחה.
לקוחות שלנו מקבלים את הפניות הרלוונטיות ביותר עבורם, לאחר שאלה עוברות תהליך קפדני של טיוב השיחות, בקרה ומעקב שוטפים. ניטור הפעילות משמש גם לחידוד המסר ולהכשרת העובדים.
בערוץ זה הלידים מגיעים מתוך מאגרים קיימים וממוקדים בהתאם ללקוח ולשירותו. כדי לייצר פנייה ראשונית אליהם.
בערוץ זה הלידים מגיעים באמצעות פרסום ממומן ברשת אותו אנו מנהלים עבור הלקוח, בהתאם לצרכיו ותקציבו האישי. אנו ב LTM משקיעים את מירב המאמצים בתכנון, הקמה ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים כך שלקוחותינו מקבלים את הלידים הרלוונטיים והאיכותיים ביותר, מה שמבטיח להם סיכויי הצלחה גבוהים בתהליך המכירה.
הלידים המגיעים דרך הקמפיין עוברים תהליך “טיפול” בדומה לאלה המגיעים מערוץ האופליין.
הערוץ הרובוטי הינו על פי דרישה ומשמש כחלק אינטגרלי במאמצי המכירה בערוצי האופליין והאונליין.
באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של דיבור טבעי וזיהוי תשובות הליד הפוטנציאלי מעבר לקו הבוט מנהל שיחה שוטפת וכמעט טבעית כאילו היה עושה זאת סוכן מכירות בעצמו.
ערוץ זה יכול לתת מענה הולם ומהיר ליצירת לידים לצורך פגישות.
ערוץ מתקדם זה משמש בנוסף עבור שיחות נכנסות, הודעות חימום, תזכורות לפגישה, וידוא פגישות ועוד.